حمله به تکنیسین اورژانس اصفهان هنگام امدادرسانی

رسیدن به مصدوم حادثه پس از 3بار تماس برای اصلاح نشانی دردسرساز شد

تکنیسین فوریت‌های پزشکی اصفهان که به اتفاق همکار خود برای امدادرسانی به ‏مصدوم یک حادثه زمین خوردگی با موتورسیکلت اعزام شده بود، مورد ضرب ‏و شتم و فحاشی همراه بیمار قرار گرفت‎.
حدود ساعت ۲۱ روز جمعه 8شهریورماه جاری، یک مورد حادثه زمین ‏خوردگی بر اثر برخورد ۲ موتورسیکلت در محدوده پل تمدن به سمت اطشاران ‏به اتاق فرمان ۱۱۵ اصفهان گزارش شد. به سرعت یک واحد امدادی به محل ‏حادثه اعزام شد، اما با توجه به این‌که تماس گیرندگان با ۱۱۵ آدرس را اشتباه ‏اعلام کرده بودند، تکنیسین‌های اعزامی محل حادثه را پیدا نکردند. این واحد ‏امدادی برای بار دوم نیز با آدرسی دیگر به محل اعزام شد، اما باز هم آدرس ‏گویای محل تصادف نبود.

برای بار سوم، امدادخواهان آدرس صحیح را اعلام ‏کردند و واحد امدادی به محل حادثه رسید اما به محض رسیدن، تکنیسینی که ‏پشت فرمان آمبولانس بود، از سوی مردی حدودا ۴۰ ساله مورد حمله و ضرب ‏و شتم قرار گرفت‎.‎
فرد ضارب با مشت به صورت نیروی امدادی اورژانس کوبید و او را درحالی ‏که هنوز پایش روی ترمز بود به پایین خودرو کشید و باعث شد پای مضروب ‏دچار پیچ خوردگی شود. همچنین عینک او نیز شکست و دهانش زخمی شد.
نیروهای این واحد امدادی با وجودی که مورد حمله قرار گرفتند، اما به خانم ‏مصدوم که همسر مرد ضارب بود امدادرسانی کردند و او را به بیمارستان ‏کاشانی انتقال دادند. اما شوهر این زن، همچنان در مسیر انتقال، به حمله ‏فیزیکی و فحاشی و توهین به پرسنل فوریت‌های پزشکی ادامه داد‎.‎

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.