حمله به طارمي؛ تو يک فريبکاري!

گرفتن 5 پنالتي در 3 بازي بازتاب‌هاي مختلفي در بين پرتغالي‌ها داشت

مهدی طارمی که چند‌ سال پرحاشیه را به خاطر قرارداد جنجالی با ریزه‌اسپور، رفت و برگشت به پرسپولیس و درنهایت محرومیت منجر به جدایی او از جمع سرخپوشان سپری کرد، بالاخره به رویای خود که حضور در یکی از لیگ‌های اروپایی بوده، رسیده و این روزها شاید بتوان گفت به چهره اول لیگ پرتغال تبدیل شده است. این مهاجم 27 ساله که در 3 هفته ابتدایی با زدن 3 گل و گرفتن 5 پنالتی عملکرد درخشانی داشته، علاوه بر تعریف و تمجید اکثر رسانه‌ها، توسط هواداران اسپورتینگ لیسبون مورد حمله قرار گرفته است!

استارت درخشان طارمی در پرتغال

ریوآوه قطعا از خرید ایرانی خود کاملا راضی است. مهدی طارمی که یک‌سال و نیم متوسط را در لیگ ستارگان قطر و ترکیب الغرافه سپری کرد، در ابتدای فصل بعد از مشورت با کی‌روش راهی لیگ پرتغال و تیم نه‌چندان مطرح ریوآوه شد. شاید کسی فکر نمی‌کرد طارمی در نخستین تجربه اروپایی خود این‌قدر موفق استارت بزند، اما او در 3 بازی ابتدایی تیمش توانست 3 گل را وارد دروازه حریفان کند و همچنین 5 پنالتی برای تیمش بگیرد. شکست‌دادن اسپورتینگ لیسبون که جزو تیم‌های پرطرفدار و مطرح پرتغال به حساب می‌آید، در روزی که طارمی 3 پنالتی از مدافعان حریف گرفت، نام مهاجم ایرانی را بر سر زبان‌ها انداخت. این روزها مهاجم ملی‌پوش سابق پرسپولیس به سوژه اول رسانه‌های پرتغالی تبدیل شده و با ادامه این روند قطعا می‌تواند آینده بهتری را برای خودش متصور شود. طارمی با این آمار شگفت‌انگیز از سوی رسانه‌های مختلف جزو برترین بازیکنان فعلی لیگ پرتغال معرفی شده است.

مهاجم ایرانی، زمینه‌ساز اخراج مربی و بازیکن!

بعد از شکست اسپورتینگ مقابل ریوآوه، مسئولان این باشگاه تصمیم به اخراج سرمربی خود گرفتند! مارسل کایزر، سرمربی مشهور باشگاه اسپورتینگ لیسبون تنها بعد از چهار بازی از آغاز فصل جدید جایگاهش را از دست داد، تا نخستین مربی اخراجی پریمیر لیگ پرتغال لقب بگیرد. جالب این‌که در طول این مسابقه هم طارمی 3 پنالتی را از کواتس، مدافع سرشناس اروگوئه‌ای گرفت و باعث اخراج او شد.

حمله و تهدید علیه طارمی

بعد از اتفاقاتی که در بازی با اسپورتینگ رخ داد، برخی از هواداران این تیم شناخته‌شده طارمی را به خاطر گرفتن 3 پنالتی در یک بازی فریبکار خواندند. او با خشم هواداران اسپورتینگ مواجه شده و شاهد حمله آنها به صفحه شخصی خود در اینستاگرام است. هواداران اسپورتینگ با حمله بی‌سابقه به صفحه اینستاگرامی این بازیکن، ضمن انتقاد از شیوه گرفتن پنالتی او، این مهاجم ایرانی را مورد انتقاد قرار داده‌اند. حتی ماجرا فراتر هم رفته و برخی دست به تهدید زده‌اند. در یکی از عجیب‌ترین کامنت‌های هواداران اسپورتینگ خطاب به طارمی آمده است: «امیدوارم مهدی طارمی به ایران برگردد و کشته شود! او یک فریبکار (دایو زن) حرفه‌ای است.» گرفتن پنالتی یکی از تخصص‌های طارمی در دوران فوتبالش به حساب می‌آید و بارها در تیم‌هایی مثل پرسپولیس و الغرافه و حتی تیم‌ملی ایران هم به کار او و تیمش آمده است. حالا با این وضع به نظر می‌رسد مدافعان شاغل در لیگ پرتغال بیش از گذشته حواسشان به حرکات مهاجم ایرانی باشد، تا مبادا به سرنوشت مدافع اروگوئه‌ای اسپورتینگ دچار شوند.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.