هرچه Metoo به دنبال‌اش است پیش از این انجام داده‌ام

گلایه‌های وودی آلن از اتهاماتی که به او زده‌اند

ودی آلن، فیلمساز مشهور آمریکایی روز گذشته در واکنش به نتایجی که جنبش Metoo به دست آورده، گفت که او طی 20‌سال گذشته به همه آن‌چه که این جنبش قصد رسیدن به آن داشته، رسیده است. وودی آلن نیز یکی از کسانی بود که توسط جنبش Metoo به آزار جنسی متهم شد.

در ‌سال 2017 و اوایل به راه‌افتادن این جنبش، دیلان فارو، دخترخوانده آلن با نوشتن یادداشت ناپدری خود را متهم کرد زمانی که هفت‌ساله بود، او را مورد آزار و اذیت جنسی قرار داده است. وودی آلن البته این اتهام را رد کرده و در ادامه هرگز هیچ شکایتی نیز از او در دادگاه مطرح نشد.
آلن روز گذشته در گفت‌وگویی با خبرنگار فرانس 24 گفت: «من با صدها هنرپیشه زن همکاری کرده‌ام و حتی یک‌نفر از آنها شکایتی از من نداشته است. ما سال‌هاست که زن‌ها را برای کار استخدام می‌کنیم و همیشه دستمزد برابر با مردان به آنها داده‌ایم. من هر آن‌چه که Metoo به دنبال انجامش است را خیلی پیشتر انجام داده‌ام».
البته اتهامات دیلان فارو اگرچه هرگز به دادگاه نرفت اما آسیب فراوانی به آلن رساند. در پی این اتهامات بود که آمازون اعلام کرد قرار ساخت 4 فیلمش با آلن را فسخ خواهد کرد. آلن البته در واکنش به این اقدام شکایتی به دادگاه برده و درخواست غرامت 68‌میلیون دلاری کرد. آلن درباره اتهاماتی که به او وارد آمده، گفته است: «این مسأله مربوط به 25‌سال پیش می‌شود و مقامات در این خصوص بررسی‌هایشان را انجام داده‌اند و معلوم شده که اتهامات غیرواقعی بوده است. درنهایت باید بگویم که من خانواده خودم را دارم و اتهامات این‌گونه‌ای به کسی واردکردن بسیار وحشتناک است».

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.