رونمایی از سردسته باند «شُل‌ها» در استقلال!

معاون سابق باشگاه از چه کسی حرف می‌زند؟ امیرهوشنگ سعادتی کیست؟ شهروندآنلاین افشا می‌کند

باخت در دربی بیش از پیش مشکلات درونی استقلال را رسانه‌ای کرده است. صحبت‌های کاپیتان آبی‌ها بعد از این مسابقه علیه معاون سابق باشگاه باعث مصاحبه تند علی خطیر علیه وریا غفوری شد. وریا غفوری که بعد از شکست در دربی درحال عبور از میکسدزون با انتقادهای هواداران مواجه شد، خطاب به آنها مقصر بحران این روزهای استقلال را معاون سابق این باشگاه معرفی کرد؛ اگرچه دیروز با پاسخ تندی از سوی علی خطیر مواجه شد.

ماجرای BMW پنج میلیاردی و باند شل‌ها!

علی خطیر دیروز در یک مصاحبه طوفانی به وریا غفوری حمله کرد و دست به افشاگری علیه او زد: «آقای وریا غفوری! تو به حرف‌ها، پست‌ها و استوری‌هایت در اینستاگرام هم اعتقاد نداری، چراکه اگر داشتی از استقلال و از پول بیت‌المال تقاضای سالی 3.5‌میلیارد نمی‌کردی. تو فقط ادای امثال مرحوم ناصر حجازی را درمی‌آوری. شما فقط 500‌میلیون زیرمیزی گرفتی! یک BMW سری 7 گرفتی که 5‌میلیارد قیمتش بود! من 10بازیکن را از استقلال فراری داده‌ام؟ یادت نیست در بازی استقلال – سایپا و همچنین در منزل من در حضور دوست مشترک به من گفتی که مهدی رحمتی را از تیم کنار بگذارید، تیم درست می‌شود؟ آیا تیم درست شد؟ مشکل باند سفت‌ها بود؟ باز باند سفت‌ها در کورس قهرمانی قرار داشتند، شما که سر دسته باند شل‌ها هستید، چه کار کرده‌اید؟ استقلال هر چه می‌کشد، از دست باند شل‌هاست!»

 اعضای باند «شُل‌ها» را بشناسید

شاید برخی نمی‌دانند که منظور علی خطیر از باند شل‌ها چه کسانی هستند. از نظر او اعضای این باند را بازیکنانی تشکیل می‌دهند که با یک مدیر برنامه با استقلال قرارداد بستند و از سوی این فرد خط می‌گیرند. این فرد امیرهوشنگ سعادتی، یکی از فعال‌ترین و مشهورترین مدیر برنامه‌های سال‌های اخیر فوتبال ایران است که هم‌اکنون نه‌تنها در استقلال، بلکه در پرسپولیس هم بازیکنان زیادی با او قرارداد دارند. بررسی تصاویری از لحظه عقد قرارداد بازیکنان استقلال و همچنین زمان حضور سعادتی در تمرین آبی‌ها نشان می‌دهد حداقل هفت بازیکن در استقلال با این مدیر برنامه قرارداد دارند.

علاوه بر وریا غفوری، بازیکنانی همچون میلاد ذکی‌پور، آرش رضاوند، مرتضی تبریزی، علی کریمی، سیدحسین حسینی و عارف غلامی که اکثرا در ترکیب آبی‌ها حضور ثابتی دارند، از یک ایجنت مشترک استفاده می‌کنند. حالا که خطیر به این بازیکنان اتهام تشکیل باند در استقلال را زده و غفوری را هم سردسته آنها دانسته، به نظر می‌رسد حساسیت روی عملکرد آنها بیش از قبل باشد. البته که کاپیتان استقلال دیروز خطیر را دیوانه خواند و اعلام کرد او را در دادگاه خواهد دید!

 

 

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.