انتقام جویی از رابرت دنیرو؟

اتهام: توهین، بدرفتاری و تحقیر زنان. برای زدن استاد دیگر چه حرف‌هایی لازم است؟!

رابرت دنیرو، هنرپیشه مشهور آمریکایی و برنده جوایز اسکار مجبور است در دادگاه حضور یابد و به اتهامات خود مبنی بر توهین جنسی، بدرفتاری و تحقیر دستیار خود پاسخ دهد. چیس رابینسون در شکایتی علیه دنیروی 76ساله در خواست 12میلیون دلار غرامت کرده است. این شکایت 6 هفته بعد از شکایت کمپانی دنیرو از رابینسون مطرح شد که در شکایت اولی شرکت دنیرو خواستار 6میلیون دلاری شده است.

رابینسون که 37‌سال سن دارد، می‌گوید، دنیرو در دفتر خود با او بسیار بد رفتار می‌کرده و همواره سخنان توهین آمیز بر زبان می‌آورده است. او گفته: «دنیرو همواره به لحاظ گفتاری او را مورد توهین و تحقیر قرار می‌داده است.» رابینسون همچنین گفته: «دنیرو گاهی او را مجبور می‌کرده پشتش را بخاراند یا دکمه‌های پیراهنش یا کراواتش را ببنند. در مقابل البته شکایتی از سوی شرکت دنیرو از رابینسون وجود دارد که او در آن متهم به دست‌اندازی در اموال و وجه نقد شرکت دنیرو شده است.» در این شکایت آمده است که رابینسون از تنخواه شرکت برای خرید شخصی خود و خریداری‌کردن وسایل لوکس استفاده می‌کرده و از این طریق صدها ‌هزار دلار به شرکت ضرر وارد کرده است.

در شکایت دنیرو از رابینسون آمده است: «خانم رابینسون به‌رغم این‌که از جایگاه قابل اطمینان و بالایی در شرکت برخوردار بوده، اما از این جایگاه سوءاستفاده کرده و به شیوه‌ای روش‌مند از امکانات شرکت برای مصارف شخصی خودش استفاده کرده است.» رابینسون اما گفته شکایت دنیرو از او ریشه در انتقام‌جویی دارد؛ چراکه این شکایت بعد از استعفای او از شرکت دنیرو ثبت شده است.»

از زمان به راه‌افتادن جنبش MeToo شکایت‌های این‌چنینی در دنیای سلبریتی‌ها بسیار زیاد شده است. برخی از آنها شامل اتهامات واقعی و حقیقی است و برخی دیگر حاوی اتهامات نادرست و غیرواقعی است که با انگیزه سودجویی مطرح شده است، البته هنوز مشخص نیست داستان دنیرو و دستیارش تا چه اندازه یک دعوای حقوقی بر سر پول است یا این‌که اتهامات واقعی هستند.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.