مرد جوان با حضور در مراسم چهلمش همه را شوکه کرد

چه کسی به جای پدر 36 ساله دفن شد؟

مرد جوانی که به گمان خانواده‌اش مرده بود، با حضور در مراسم چهلمش همه اقوام و آشنایان را شوکه کرد. این مرد 36ساله که پدر دوبچه خردسال است، پس از یک غیبت طولانی به خانه بازگشت و متوجه برگزاری مراسم ترحیمش شد. این مرد مدعی است در همه این مدت حوالی تهران مشغول کار بوده است.

ماجرا از چندماه قبل با مراجعه خانواده‌ای به پلیس شروع شد. زن جوان هراسان و نگران به ماموران گفت که شوهرش از خانه خارج شده و دیگر بازنگشته و هیچ رد و نشانی هم از او نیست. تحقیقات درخصوص این پرونده فقدانی آغاز شد، اما در بررسی‌ها هیچ سرنخی به دست نیامد. از سوی دیگر، خانواده این مرد جوان هم بیکار ننشستند و برای پیداکردن او دست به کار شدند. خانواده این مرد دست آخر به سازمان بهشت زهرا(س) مراجعه کردند تا شاید گمشده‌شان را در بین اجساد دفن‌شده مجهول‌الهویه پیدا کنند. آنها با دیدن تصاویر اجساد دفن‌شده بی‌نام و نشان، تصویر مرد جوان را شناسایی کردند. بعد هم با اعلام موضوع به پلیس، این پرونده مختومه شد. تهیه سنگ قبر و برگزاری مراسم ترحیم هم طبق روال انجام شد.

تا این‌که چند روز پیش همزمان با برگزاری مراسم چهلم، این مرد به خانه بازگشت. او با دیدن صحنه مراسم چهلمش، حسابی جا خورد، از طرف دیگر خانواده و اقوام حاضر در مراسم هم با دیدن مرد که فکر می‌کردند پیش از این مرده است، حسابی شوکه شدند. این مرد در اظهاراتی که به پلیس داشته، مدعی است همه این مدت در پاکدشت مشغول کار بوده، اما در پاسخ به این پرسش که چرا در این مدت هیچ تماسی با خانواده‌اش نداشته، ادعای عجیب‌تری را مطرح کرده است.

او به پلیس گفته که همه شماره تماس‌های اعضای خانواده و آشنایانش را فراموش کرده بوده و به همین دلیل هم با کسی تماس نگرفته است. هرچند اظهارات عجیب این مرد برای هیچ‌کس قابل قبول نیست، اما در این‌که او الان زنده است، هیچ شکی نیست. با این حساب جسد دفن‌شده هم دوباره به لیست دفن‌شده‌های  مجهول‌الهویه اضافه شد.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.