اسطوره را روی دست برگرداندند

نکته مثبت مهم درباره نویدکیا کاریزما و نفوذ او در اصفهان است

طی ماه‌های گذشته یک تب تند به نام جوانگرایی روی نیمکت مدیران فوتبالی را فرا گرفته و باعث شده آنها برای انتخاب سرمربی دنبال نفراتی بروند که تجربه زیادی در امر مربیگری ندارند اما علاقه‌مند به این کارند و البته در دوران بازی‌شان جزو برترین‌ها بودند. حالا سپاهان به‌عنوان یکی از قطب‌های فوتبال ایران با مدیریت محمدرضا ساکت تصمیم به انتخاب اسطوره این باشگاه در طول سالیان متمادی گرفته است. مدیران باشگاه طلایی‌پوش اصفهان بعد از کش‌وقوس‌های فراوان روز گذشته نام محرم نویدکیا را به‌عنوان سرمربی جدید خود معرفی کردند و حالا به بازگشت به روزهای اوج بسیار امیدوار شده‌اند.

ستاره نوظهور فوتبال ایران در دهه ٨٠ که بعدها با پنج قهرمانی تبدیل به اسطوره‌ای بی‌تکرار در تیم‌های خارج از تهران برای فوتبال ایران شد، درشرایطی هدایت تیم سپاهان را به‌طور رسمی در دست گرفت که از حدود یک‌ماه پیش شایعات در این رابطه داغ و جدی بود. محرم بازیکنی محبوب در بین هواداران سپاهان است که یک دوره کوتاه سرمربیگری را در این باشگاه سپری کرده اما این دوره موقت که بعدها منجر به حضور ایگور استیماچ کاپیتان سابق تیم‌ملی کرواسی و درگیری شدید بین این دونفر شد، محرم را از حوزه فوتبال دور کرد تا او بعد از سال‌ها دوباره هدایت سپاهان را به عهده بگیرد.

نکته مثبت مهم درباره نویدکیا کاریزما و نفوذ او در حوزه اصفهان و محبوبیتی است که می‌تواند کمک خوبی برای او باشد اما نکته منفی تجربه نه‌چندان جدی او در سرمربیگری است

تیمی که خیلی زود خود را آماده رقابت‌های آسیایی خواهد کرد و باید برای شروع لیگ بعدی در آنجا هم نتایج خوبی بگیرد، اگرچه فشاری در این‌باره متوجه محرم و تیم فنی‌اش نخواهد بود.نکته مثبت مهم درباره نویدکیا کاریزما و نفوذ او در حوزه اصفهان و محبوبیتی است که می‌تواند کمک خوبی برای او باشد اما نکته منفی تجربه نه‌چندان جدی او در سرمربیگری است. اما او آنچنان که آندره‌آ پیرلو هدایت یوونتوس را در دست گرفته، برای سرمربیگری سپاهان انتخاب شده و قصد دارد با یک کادر قوی دستیاری این نقصان را جبران کند. باید دید کدام‌یک از مربیان شاغل و مطرح فوتبال ایران برای پیشبرد پروژه جاه‌طلبانه محرم در سپاهان به کمک او خواهند آمد.دیروز که مراسم معارفه نویدکیا در سپاهان در ورزشگاه نقش جهان برگزار شد، حضور نزدیک به ‌هزار هوادار نشان داد که کاپیتان سابق طلایی‌ها همچنان محبوبیت خاصی دارد و حالا با این پشتوانه مردمی می‌تواند روزهای خوبی را پشت‌سر بگذارد. او بسیار امیدوار است همچون دوران بازی‌اش در دوران مربیگری نیز یک ستاره باشد و بتواند روی نیمکت به مرد قابل اتکای سپاهانی‌ها تبدیل شود. اینکه محرم مربیگری را نیز در سپاهان شروع کرده، اتفاق ویژه‌ای برای اوست که به راحتی این فرصت طلایی را از دست نخواهد داد.

 

 

 

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.