رد ویزای دو نماینده کنگره آمریکا برای سفر به تل‌آویو

ماجرای رویارویی ترامپ با برخی نمایندگان زن کنگره آمریکا که منتقد سیاست‌های او بودند، همچنان ادامه دارد. در ادامه این رویارویی روز گذشته رژیم صهیونیستی اعلام درخواست ویزای دو نماینده مسلمان کنگره آمریکا به نام‌های الهان عمر و شیده طلیب را رد کرده و به آنها اجازه ورود به سرزمین‌های اشغالی را نمی‌دهد.

این دو نماینده مسلمان جزو گروه معروف موسوم به «جوخه» بودند که ترامپ به آنها اعلام کرد بهتر است به خانه‌های خود برگردند. منظور ترامپ این بود که این نمایندگان بهتر است به کشورهای اصلی خود بازگردند. این چهار نفر اصلیتی غیرآمریکایی دارند و سال‌ها پیش به آمریکا مهاجرت کرده‌اند.
حالا معلوم شده رژیم صهیونیستی به توصیه ترامپ درخواست ویزای این دو نماینده کنگره را رد کرده است. این دو نماینده دموکرات تصمیم داشتند به تل‌آویو و قدس سفر کرده و از مسجد الاقصی هم بازدید کنند. روزنامه عبری‌زبان یدیعوت آحارونوت هم دراین‌باره نوشت که رژیم صهیونیستی به خاطر این‌که طلیب و عمر جدول برنامه‌های خود در جریان سفر به فلسطین اشغالی را با این رژیم هماهنگ نکرده‌اند، تصمیم دارد مانع از انجام این سفر شود. وزارت امور خارجه رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرد که هنوز تصمیم نهایی در مورد سفر این دو نماینده دموکرات به فلسطین اشغالی اتخاذ نشده است. اما خبرها حاکی از آن است که تل‌آویو به توصیه ترامپ درخواست ویزای این دو نماینده کنگره را رد کرده است.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.